Chatová osada Bítov Recenze
-
Personál
95% -
Čistota
95% -
Vybavení
94% -
Pohodlí
85% -
Poměr cena/kvalita
93%
Zobrazit recenze, které napsal:
- ostatní
- mladý pár
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 7.8.2022
Čeština
Vladimír
rodina s malými dětmi, 11.8.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Václav
rodina s malými dětmi, 21.7.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 30.6.2019
Čeština
(bez textového hodnocení)
Václav Traxmandl
dospělý pár, 6.5.2018
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Marie Rydvalová
rodina se staršími dětmi, 6.8.2017
Hrádek nad Nisou Česká republika
Jan
rodina s malými dětmi, 23.7.2017
Praha Česká republika
Bufetové snídaně doplňujeme průběřně.
Může se stát, že z nabízeného sortimentu je některá položka v určitém okamžiku spotřebována, na to je operativně reagováno doplněním.
Tato činnost zabere trochu času a vyžaduje malou chvilku strpení.
I na základě Vaší připomínky se nadále budeme věnovat zvyšování úrovně podávání bufetových snídaní.
Zuzana Hájková
rodina s malými dětmi, 23.7.2017
Bechlín Česká republika
Vladimíra Jiravová
rodina s malými dětmi, 7.8.2016
Kladno Česká republika
Jana Uhrová
rodina s malými dětmi, 19.7.2015
Čeština
Soňa Šteflíčková .
skupina přátel, 5.7.2014
Čeština
K objednávání večeří – mohlo se to stát jednou v rámci vašeho týdenního pobytu. Konkrétně 30.6.2014, kdy se nevařila večeře č.3 (zapékaný celer) z důvodu nízkého počtu objednaných (6 ks). Informace o minimálním počtu připravovaných jídel jsou uvedeny na několika místech na jídelně. Objednávka tedy byla přesunuta na večeři č. 1 (kuřecí maso na žampionech, rýže).
Všechny ostatní dny se vařily a servírovaly tři plánované večeře, a to vždy dle objednávky hostů. ( kdyby se ještě některý další den stal případ jak uvádíte, mohlo dojít k chybě při objednávání např. po označení vybraného jídla nebyl výběr potvrzen anebo objednávka nebyla provedena, v obou těchto případech terminál automaticky hostu přiřadí stravu č.1)
Za vzniklé nepříjemnosti z 30.6.2014 se omlouváme, děkujeme za připomínku, je to pro nás námět pro další zlepšování úrovně poskytovaných služeb.