Chatová osada Bítov Reviews
-
Staff
95% -
Cleanliness
95% -
Equipment
94% -
Comfort
85% -
Value for money
93%
Show reviews written by:
- other group
- young couple
Anonym
single traveler, 7.8.2022
Čeština
Vladimír
family with young children, 11.8.2019
Česká republika
(without text rating)
Václav
family with young children, 21.7.2019
Česká republika
(without text rating)
Anonym
single traveler, 30.6.2019
Čeština
(without text rating)
Václav Traxmandl
mature couple, 6.5.2018
Česká republika
(without text rating)
Marie Rydvalová
family with older children, 6.8.2017
Hrádek nad Nisou Česká republika
Jan
family with young children, 23.7.2017
Praha Česká republika
Bufetové snídaně doplňujeme průběřně.
Může se stát, že z nabízeného sortimentu je některá položka v určitém okamžiku spotřebována, na to je operativně reagováno doplněním.
Tato činnost zabere trochu času a vyžaduje malou chvilku strpení.
I na základě Vaší připomínky se nadále budeme věnovat zvyšování úrovně podávání bufetových snídaní.
Zuzana Hájková
family with young children, 23.7.2017
Bechlín Česká republika
Vladimíra Jiravová
family with young children, 7.8.2016
Kladno Česká republika
Jana Uhrová
family with young children, 19.7.2015
Čeština
Soňa Šteflíčková .
group of friends, 5.7.2014
Čeština
K objednávání večeří – mohlo se to stát jednou v rámci vašeho týdenního pobytu. Konkrétně 30.6.2014, kdy se nevařila večeře č.3 (zapékaný celer) z důvodu nízkého počtu objednaných (6 ks). Informace o minimálním počtu připravovaných jídel jsou uvedeny na několika místech na jídelně. Objednávka tedy byla přesunuta na večeři č. 1 (kuřecí maso na žampionech, rýže).
Všechny ostatní dny se vařily a servírovaly tři plánované večeře, a to vždy dle objednávky hostů. ( kdyby se ještě některý další den stal případ jak uvádíte, mohlo dojít k chybě při objednávání např. po označení vybraného jídla nebyl výběr potvrzen anebo objednávka nebyla provedena, v obou těchto případech terminál automaticky hostu přiřadí stravu č.1)
Za vzniklé nepříjemnosti z 30.6.2014 se omlouváme, děkujeme za připomínku, je to pro nás námět pro další zlepšování úrovně poskytovaných služeb.