Chatová osada Bítov Bewertungen
-
Personal
95% -
Sauberkeit
95% -
Ausstattung
94% -
Komfort
85% -
Preis-Leistungverhältnis
93%
Bewertungen anzeigen von:
- andere Gruppe
- Junges Paar
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Einzelreisender, 7.8.2022
Čeština
Vladimír
Familie mit kleinen Kindern, 11.8.2019
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Václav
Familie mit kleinen Kindern, 21.7.2019
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 30.6.2019
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Václav Traxmandl
Älteres Paar, 6.5.2018
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Marie Rydvalová
Familie mit älteren Kindern, 6.8.2017
Hrádek nad Nisou Česká republika
Jan
Familie mit kleinen Kindern, 23.7.2017
Praha Česká republika
Bufetové snídaně doplňujeme průběřně.
Může se stát, že z nabízeného sortimentu je některá položka v určitém okamžiku spotřebována, na to je operativně reagováno doplněním.
Tato činnost zabere trochu času a vyžaduje malou chvilku strpení.
I na základě Vaší připomínky se nadále budeme věnovat zvyšování úrovně podávání bufetových snídaní.
Zuzana Hájková
Familie mit kleinen Kindern, 23.7.2017
Bechlín Česká republika
Vladimíra Jiravová
Familie mit kleinen Kindern, 7.8.2016
Kladno Česká republika
Jana Uhrová
Familie mit kleinen Kindern, 19.7.2015
Čeština
Soňa Šteflíčková .
Gruppe von Freunden, 5.7.2014
Čeština
K objednávání večeří – mohlo se to stát jednou v rámci vašeho týdenního pobytu. Konkrétně 30.6.2014, kdy se nevařila večeře č.3 (zapékaný celer) z důvodu nízkého počtu objednaných (6 ks). Informace o minimálním počtu připravovaných jídel jsou uvedeny na několika místech na jídelně. Objednávka tedy byla přesunuta na večeři č. 1 (kuřecí maso na žampionech, rýže).
Všechny ostatní dny se vařily a servírovaly tři plánované večeře, a to vždy dle objednávky hostů. ( kdyby se ještě některý další den stal případ jak uvádíte, mohlo dojít k chybě při objednávání např. po označení vybraného jídla nebyl výběr potvrzen anebo objednávka nebyla provedena, v obou těchto případech terminál automaticky hostu přiřadí stravu č.1)
Za vzniklé nepříjemnosti z 30.6.2014 se omlouváme, děkujeme za připomínku, je to pro nás námět pro další zlepšování úrovně poskytovaných služeb.